PROJEKTAS „EDUKACINIŲ ERDVIŲ ĮRENGIMAS ŠIAULIŲ MIESTO UGDYMO ĮSTAIGOSE, VYSTANT VISOS DIENOS MOKYKLOS VEIKLAS“
Projekto kodas – 26-004-P-0001
Projekto tikslas – sudaryti sąlygas visos dienos mokyklos veiklų organizavimui Šiaulių miesto švietimo įstaigose.
Projekto tikslinė grupė – Šiaulių miesto savivaldybės švietimo įstaigų, dalyvaujančių projekte, auklėtiniai ir mokiniai.
Tikslinės grupės lūkesčiai: stiprinamas neformalusis ugdymas, didinama švietimo sistemos kokybė bei sudaromos vienodos sąlygos gauti kokybiškas švietimo paslaugas. Įgyvendintas projektas užtikrins visos dienos mokyklos veiklų organizavimą ir darys įtaką šios tikslinės grupės ugdymo kokybei ir didins veiklos efektyvumą. Skatins vykdyti paslaugų plėtrą ir tokiu būdu bus didinamas veiklos prieinamumas, kokybė. Bus sudarytos sąlygos gauti kokybiškas ir prieinamas ugdymo (-si) paslaugas be apribojimų ir mokiniai turės galimybes atskleisti savo individualius gebėjimus.
Projektu sprendžiama problema – nesudarytos sąlygos visos dienos mokyklos kūrimui Šiaulių miesto švietimo įstaigose. Šios problemos priežastys susijusios su nepakankamai modernia ir/ar menkai pritaikyta ugdymo aplinka, skurdžia materialine baze, silpnai taikomomis edukacinėmis naujovėmis ir dėl to kylančių trikdžių plėtoti įvairialypį švietimą bei nepakankamai užtikrintomis vienodomis galimybės naudotis įtraukiomis ir kokybiškomis švietimo paslaugomis įvairių socialinių grupių atstovams.
Projekto aprašymas. Visos dienos erdvių sukūrimas mokyklose leis pagerinti ugdymo kokybę, padidins neformalaus ugdymo galimybes, vaikai ir mokiniai laisvą laiką po pamokų leis kokybiškai, saugiai.
Atnaujinus projekte dalyvaujančių įstaigų infrastruktūrą, įrengiant visos dienos mokyklos erdves, jomis naudotis galės visi mokyklos mokiniai / vaikai, specialiųjų ugdymosi poreikių bei socialiai jautrios aplinkos mokiniai, visiems sudarant vienodas ir saugias sąlygas dalyvauti neformaliame švietime, užsiimti įvairia švietimo įstaigų numatyta popamokine veikla.
Atnaujinus įstaigų infrastruktūrą, teikiant daugiau neformalaus švietimo paslaugų visos dienos mokyklų erdvėse, bus pagerinta neformalaus ugdymo paslaugų kokybė bei padidintas ugdymo prieinamumas.
Atsižvelgiant į ugdymo įstaigų išreikštus poreikius, bus papildyta ir modernizuota šių įstaigų infrastruktūra, įrengiant visos dienos mokyklos erdves, kuriomis galės naudotis ne mažiau kaip trečdaliu daugiau mokinių, tarp jų – ir specialiųjų ugdymosi poreikių bei socialiai jautrios aplinkos mokiniai, visiems sudarant vienodas ir saugias sąlygas dalyvauti neformaliame švietime, užsiimti įvairia švietimo įstaigų numatyta popamokine veikla.
Projektas įgyvendinamas su partneriais. Projekto partneriai yra: Šiaulių Gytarių, Šiaulių „Juventos“, Šiaulių Vinco Kudirkos, Šiaulių Medelyno, Šiaulių „Rasos“, Šiaulių „Romuvos“, Šiaulių „Sandoros“, Šiaulių Zoknių progimnazijos ir Šiaulių Centro bei Šiaulių „Saulės“ pradinės mokyklos.
Projekto rezultatai:
Visose mokyklose bus sukurta patraukli, šiuolaikinius poreikius atitinkanti visos dienos mokyklos ugdymo (si) aplinka, kuri bus pritaikyta ir SUP turinčių vaikų ugdymuisi.
Visos dienos erdvių sukūrimas mokyklose leis pagerinti ugdymo kokybę, padidins neformalaus ugdymo galimybes, vaikai ir mokiniai laisvą laiką po pamokų leis kokybiškai, saugiai.
Šiaulių Centro pradinėje mokykloje bus įrengiama lauko klasė, aktyvi zona, meno ir žaidimų zona, biblioteka–žaisloteka ir sensorinis kambarys;
Šiaulių „Rasos“ progimnazijoje bus įrengiamas sensorinis kambarys, žaidimų zona;
Šiaulių „Sandoros“ progimnazijoje bus įrengiamos sensorinė ir aktyvi zonos, kuriose įsikurs sensorinis kampelis, spalvų terapijos centras, lauko klasė;
Šiaulių „Saulės“ pradinėje bus įrengta meninio ugdymo, sensorinė, robotikos ir steam, fizinio ugdymo interaktyvi ir gamtamokslinių tyrimų zona, lauko klasė;
Šiaulių Zoknių progimnazijoje bus sukurtos steam, technologijų, žaidimų zonos;
Šiaulių Medelyno progimnazijoje bus įrengiama sensorinė ir aktyvi zonos, lauko klasė;
Šiaulių Vinco Kudirkos progimnazijoje bus įrengiami technologijų, kūrybinės veiklos, aktyvios veiklos ir poilsio centrai;
Šiaulių „Juventos“ progimnazijoje planuojama įrengti sensorinę zoną;
Šiaulių Gytarių progimnazijoje numatoma įrengti erdves kuriose bus interaktyvios sistemos, robotai, edukaciniai žaidimai, sensorinės priemonės ir kt.;
Šiaulių „Romuvos“ progimnazijoje bus sukurtos kūrybinės laboratorijos, sensorinis kambarys, lauko klasė.
Projekto biudžetas – 1 764 689,63 Eur, iš jų: Europos Sąjungos lėšos – 1 499 986,18 Eur, Savivaldybės biudžeto lėšos – 264 703,45 Eur.
Projektas bendrai finansuojamas Europos Sąjungos ir savivaldybės biudžeto lėšomis.
Projekto įgyvendinimo trukmė – 2024 m. rugpjūtis–2026 m. rugpjūtis.
Projekto koordinatorė “Romuvos” progimnazijoje: Pradinio ugdymo skyriaus vedėja Edita Puzarienė, el. paštas Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. tel. nr. 841552898
APSILANKYMAS ŠIAULIŲ STEAM CENTRE
Pirmoji mokymosi diena 3a klasės mokiniams buvo praktiška ir naudinga, nes vaikai turėjo galimybę įgyti naujų žinių ir įgūdžių, susijusių su gamtos mokslais ir technologijomis. Mokiniai vyko į VU ŠA STEAM centrą. Trečiokai ne tik išbandė įvairius eksperimentus, bet ir įgyvendino savo kūrybines idėjas, gamindami „karšto oro gyvatėlę“ bei konstruodami didinimo sistemas galėdami mikroskopiniame pasaulyje pamatyti nematomą. Šie praktiniai užsiėmimai ne tik pagilino teorines žinias, bet ir leido mokiniams geriau suprasti mokslinius procesus, su kuriais jie susiduria kasdieniniame gyvenime.
Be to, mokiniai turėjo progą pasinerti į mikropasaulį ir atrasti nematomus objektus, kurių plika akimi neįmanoma pastebėti. Ši patirtis ne tik praplėtė jų akiratį, bet ir sustiprino smalsumą bei norą tyrinėti aplinkinį pasaulį. Visi mokiniai sugrįžo į mokyklą pilni įspūdžių ir pasiryžę dar labiau gilintis į mokslinius tyrinėjimus.
Mokytoja Laura Palivonienė
SVEIKINIMAS
DRĄSIAU Į SKAITMENINĮ VERSLĄ!
Nuo šių mokslo metų mokykloje startuoja 5 - 8 kl. mokinių „Skaitmeninio verslumo programa“, kurią inicijuoja Ekonomikos ir inovacijų ministerija. Programą įgyvendina Vedliai, 1 - 10 kl. informatikos ugdymo vedliai, ir Lietuvos Junior Achievement, jaunimo verslumo ugdymo ekspertai. Tai viena pirmųjų tokių įgyvendinamų verslumo programų pasaulyje. Programos metu mokiniai kurs skaitmenines mokomąsias mokinių bendroves ir pereis etapus nuo idėjos generavimo iki skaitmeninio prototipo sukūrimo bei jo pristatymo.
Rugpjūčio 28 d. Kaune vyko startiniai programos mokymai, kurių metu dalyvaujančios mokyklos buvo supažindintos su programos tikslais, uždaviniais, įrankiais, kuriais bus dirbama įgyvendinant programą. Programos dalyvius pasveikino ir palinkėjo sėkmės LR Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.
Mokytojos Asta Venskienė ir Rita Nemanienė
DIDŽIUOJAMĖS! GAVOME NET DU KOKYBĖS ŽENKLELIUS UŽ LAIMĖTUS „ETWINNING“ PROGRAMOS PROJEKTUS!
Mokytoja Laura Palivonienė kartu su 2a klasės mokiniais dalyvavo dviejuose tarptautiniuose „eTwinning“ projektuose: “Green Planet“ ir “STEAM is Everywhere“. Projektų metu vaikai susitiko su mokiniais iš kitų šalių, dalyvavo įvairiose STEAM bei aplinkosauginėse veiklose, susipažino su naujomis kultūromis.
Įvairių veiklų metu buvo kuriami galutiniai bendradarbiavimo produktai, kurie padėjo įvertinti projektų kokybiškumą. Už šiuos projektus gavome kokybės ženklelius.
Kokybės ženklelis yra konkretus pripažinimas mokytojams ir mokykloms, kad jų „eTwinning“ veikla pasiekė aukštą lygį. Mokiniai gauna paskatinimą už savo pastangas, o visa mokykla sulaukia viešo pripažinimo už pasiryžimą siekti kokybės bei atvirumo europinėje bendradarbiavimo veikloje.
Norint gauti kokybės ženklelį, projektas turi turėti bendrus tikslus ir planą, būti užbaigtas arba būti paskutiniuose įgyvendinimo etapuose, o paraišką teikiantis mokytojas turi reikšmingai prisidėti prie projekto įgyvendinimo. Taip pat turi būti akivaizdus tam tikras bendradarbiavimo lygis, o projekto rezultatai turi būti matomi.
Jei projektas atitinka šiuos reikalavimus, jis vertinamas pagal šešis kriterijus. Projektas turi demonstruoti meistriškumą pedagoginio novatoriškumo ir kūrybiškumo srityse, integruoti į ugdymo turinį, skatinti mokyklų partnerių bendradarbiavimą, efektyviai taikyti technologijas, užtikrinti tvarią plėtrą ir tęstinumą bei pateikti reikšmingus rezultatus ir naudą.
Didžiuojamės, kad mūsų pastangos buvo įvertintos ir pripažintos!
Mokytoja Laura Palivonienė
Daugiau straipsnių...
- „ROMUVOS“ PROGIMNAZIJA LAIMĖJO TARPTAUTINĮ „eTWINNING“ ĮVERTINIMO ŽENKLIUKĄ UŽ DALYVAVIMĄ PROJEKTE “NEWS UNVEILED: EXPLORING TYPES AND BROADCASTING TECHNIQUES”.
- LIETUVOS MOKYKLŲ BIBLIOTEKININKŲ KVALIFIKACINĖ KELIONĖ „INOVATYVIOS ŠIAURĖS ŠALIŲ BIBLIOTEKOS – VISUOMENĖS POREIKIAMS“
- PROGIMNAZIJOJE - 12 DOFE APDOVANOJIMŲ!
- INFORMACIJA DĖL NEMOKAMO MAITINIMO 2024-2025 M.M.
- PADĖKA
- 5C KLASĖS IŠVYKA Į LATVIJĄ
- SAMARIEČIŲ PROJEKTO „PAŽINK ARTIMĄ ŠALIA SAVĘS“ VEIKLOS DIENA
- IŠVYKA Į ESTIJĄ
- ĮDOMI KELIONĖ
- PROGIMNAZIJOJE PILIETINE INICIATYVA „TRAUKINYS Į NEŽINIĄ“ PAMINĖTA GEDULO IR VILTIES DIENA
- 6D KLASĖS MOKINIAI EDUKACIJOJE „LEDINIAI ŠIAULIAI“
- „ROMUVOS“ PROGIMNAZIJOS 5 - 6 KL. MOKINIAI DALYVAUJA TARPTAUTINIO ETWINNING PROJEKTO “NEWS UNVEILED: EXPLORING TYPES AND BROADCASTING TECHNIQUES“ VAIZDO KONFERENCIJOJE
- ILGALAIKIŲ PROJEKTŲ DIENA PROGIMNAZIJOJE - KŪRYBIŠKUMO, ŽINIŲ IR BENDRADARBIAVIMO SINTEZĖ
- DI IR SKAITMENINIŲ PRIEMONIŲ GALIA MOKYMO PROCESE
- PADĖKA
- PROJEKTAS „DAUGIAU NEI PLYTA“
- SAVANORYSTĖ „MAISTO BANKE“
- PUG-1 PUG-2 PUG-3 IŠLEISTUVĖS
- UAB "JUPOJOS TECHNIKA" ĮMONĖS PRISTATYMAS
- LANKYMASIS PANEMUNIŲ REGIONINIAME PARKE